dramat wojenny- cienka czerwona linia, sztandar chwały,byli¶my żołnierzami, wróg u bram, 300, troja, braveheart- waleczne serce
horror-dom 100 trupów, hostel1 i 2(2 nie ogl±dałem, ale fajne ponoc), the messengers(lipne to jak nie wiem, a ma byc hitem),Blair witch project(polecam pod namiot), the ring, piła , szczęki
komedia- hand(ręka), kosmiczne jaja, akademia policyjna, ¶ci(±)gany, naga broń, ice ventura(chyba tak to sie pisze),eurotrip, zły skręt(droga bez powrotu), boogeyman, ja¶ fasola, polskie komedie(praawie wsszystkie)
thriller-hannibal: milczenie owiec/czerwony smok/po drugiej stronie maski,
animowane-shrek, fantastyczna 4, księżniczka mononoke, asterix i obelix, epoka lodowcowa, król lew(tylko hakunamatata),gdzie jest nemo,final fantasy, potwory i spółka
Sci-Fi- władca pier¶cieni(ale to chyba nie w tej kategorii), gwiezdne wojny(najlepsze ze wszystkich),władca ognia(wypas), ostatni smok, mad max(byłem mały to to uwielbiałem), godzilla, obcy, predator, obcy vs predator, pitch black, wojna swiatów, dungeon and dragons
akcji- mission imposyble, raport mniejszosci, matrix, ja robot(nie bajka tylko taki film), the one(jeden)
tyle sobie przypomnialem tylko....jak cos sobie przypomne to dopisze....
Offline